Klantenservice 

Wij doen ons uiterste best voor u als klant. Daar hoort bij dat u ons eenvoudig kunt contacteren. Mocht u vragen hebben over het een of ander dan kunt u ons bereiken middels de volgende gegevens:

Gegevens :

Yachtsupplier
Telefoon : 0511-233013
Mobiel : 06-20025835
E-mail: info@yachtsupplier.nl

Ons vestigingsadres:

Simmerwei 2
9295KA Westergeest
KVK: 65140591
BTW: NL855996237B01

Openingstijden : 

Wij zijn zowel telefonisch als via de e-mail te bereiken op de volgende dagen/tijden :



Maandag t/m Vrijdag
08.30 uur tot 17.00 uur

Social Media

Facebook ( moet nog aangemaakt worden )
Pinterest ( moet nog aangemaakt worden )
Linkedin ( moet nog aangemaakt worden )

Retourneren

U hebt 14 dagen om aan te geven dat u wil retourneren. Als u meerdere artikelen in één keer besteld hebt , dan begint deze termijn te lopen nadat u het laatste artikel hebt ontvangen. Vanaf het moment dat u hebt aangegeven u artikel te willen retourneren moet u het binnen 14 dagen versturen. Speciaal voor u gemaakte , bestelde artikelen als special, of op maat gezaagde artikelen kunnen niet retour.

Voorwaarden retourneren :

Het artikel is , indien redelijkerwijs mogelijk , in de originele verpakking.
U dient zorgvuldig om te gaan met het artikel dat u retour wil sturen.
Kosten voor retour sturen zijn voor eigen rekening.
Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen , dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen.
Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Product ruilen?

Wilt u uw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. U kunt hiervoor contact opnemen met info@yachtsupplier.nl . Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product.

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.

Levertijd & Verzendkosten

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 14.00 uur worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten.

De verzendkosten bedragen: € 6,95 inclusief B.t.w voor bestellingen onder de € 75,- ex. Btw binnen Nederland maximaal 50kg met uitzondering van de Waddeneilanden.

Franco levering bij bestellingen vanaf € 75,- ex. Btw

Buitenlandse zending

Voor zendingen buiten Nederland maken wij U graag per levering een passende aanbieding.

Pallet & lengte zending

Indien u bestelling op een pallet verzonden moet worden of betreft het een zending van een lengte langer als 175cm , maken wij u graag per levering een passende aanbieding
Levering verloopt via de postbode of pakketbezorger van . Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.

Klachten

Heeft u klachten over onze website of producten dan kunt u schriftelijk of via E-mail contact met ons opnemen. Om deze klacht zo snel mogelijk op te kunnen lossen, adviseren wij u om onderstaande gegevens duidelijk te vermelden in uw brief of E-mail.
Uw naam, adres, woonplaats, telefoonnummer, E-mail adres en het factuur nummer.

U kunt uw klacht onder vermelding van de bovengenoemde gegevens opsturen naar:

Yachtsupplier
Simmerwei 2
9295KA Westergeest

of mailen naar info@yachtsupplier.nl

Zodra uw klacht is ontvangen ontvangt u binnen 14 kalenderdagen telefonisch of via de e-mail een reactie.