Klantenservice Yachtsupplier

Heb je vragen over onze producten, service of maatwerk? Neem dan contact met ons op via onderstaande gegevens en wij helpen je graag verder! 

Gegevens

Yachtsupplier BV
Telefoon: 0511-233013
Mobiel: 06-20025835
E-mail: info@yachtsupplier.nl

Ons vestigingsadres

Simmerwei 2
9295 KA Westergeest

KVK: 77768302
BTW: NL855996237B01

Kantoor en adres Yachtsupplier

Openingstijden

Wij zijn zowel telefonisch als via e-mail te bereiken op de volgende dagen/tijden:


Maandag t/m vrijdag van 08.30 uur tot 17.00 uur

Social Media

Blijf op de hoogte via Facebook en Linkedin

Retourneren

Je hebt 14 dagen om je product te retourneren. Wanneer je meerdere artikelen in één keer hebt besteld, dan gaat je retourrecht in op het moment van levering van het laatste product. Vanaf het moment dat je hebt aangegeven een artikel te willen retourneren dien je het product binnen 14 dagen te hebben verstuurd. Op maat gemaakte artikelen kunnen niet retour gestuurd worden. 

Voorwaarden retourneren

  1. Het artikel is, indien redelijkerwijs mogelijk, in de originele verpakking.
  2. Je dient zorgvuldig om te gaan met het artikel dat je retour wilt sturen.
  3. De kosten voor retournering zijn voor eigen rekening.
  4. Mocht het product of de verpakking beschadigd zijn dan kunnen wij deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen.
  5. Behandel het product met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Product ruilen?

Wilt je liever je product ruilen? Dat is geen probleem! Neem hiervoor contact op met info@yachtsupplier.nl. De kosten voor het terugsturen van je huidige product zijn wel voor je eigen rekening. 

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen de bestelling dan nog voor je te wijzigen.

Levertijd & verzendkosten

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij je af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 14.00 uur worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Echter lukt het ons niet altijd om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van je bestelling iets langer duren. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij je hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten.

De verzendkosten bedragen: € 6,95 inclusief btw voor bestellingen onder de € 75,- ex. btw, binnen Nederland maximaal 50 kg met uitzondering van de Waddeneilanden.

Franco levering bij bestellingen vanaf € 75,- ex. btw

Buitenlandse zending

Voor zendingen buiten Nederland maken wij graag per levering een passende aanbieding.

Pallet & lengte zending

Indien je bestelling op een pallet verzonden moet worden of een zending is die langer is dan 175 cm, dan ontvang je van ons een passende aanbieding. 

Levering verloopt via de postbode of pakketbezorger. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 uur plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.

Klachten

Heb je klachten over onze website of producten dan kun je schriftelijk of via e-mail contact met ons opnemen. Om deze klacht zo snel mogelijk op te kunnen lossen, adviseren wij je om onderstaande gegevens duidelijk te vermelden in je brief of e-mail.

  • naam, adres, woonplaats, telefoonnummer, e-mail en het factuurnummer.

Liever per brief? Stuur dan je klacht naar:

Yachtsupplier
Simmerwei 2
9295 KA Westergeest

Zodra je klacht is ontvangen krijg je binnen 14 kalenderdagen telefonisch of via de e-mail een reactie van ons.